Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2020, 17:21 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: en straks als jij opa bent, dus niet minder jarig, niet verslaafd en niet mentaal zwak, dan komt jouw beurt en dan ga het allemaal ineens genuanceerder zien. sure. kortzichtig hoor! Als ik oud en versleten ben, en niet meer mee kom, dan los ik dat wel anders op. Of ik ga op zoek naar een bank die in nog wel begrijp. Of ik vraag een van mijn kinderen om voor me te bankieren. Hopelijk zijn er tegen die tijd AI's, die dit voor je kunnen doen. Als allerlaatste optie mezelf onder curatele laten stellen. Ik ben een realist. Dat ik dit tot mijn dood zelfstandig kan blijven doen is een utopie. Dus moet je nadenken wat je doet en als je het niet meer snapt, hulp zoeken. De klant had een probleem met haar LinkedIn-account en zocht op internet naar de helpdesk van de zakelijke sociale netwerksite. Waarom gaat ze haar geld niet terug vragen bij LinkedIN. De fraudeur deed zich namelijk voor als een helpdesk medewerker van LinkedIN. Niet als een bank-medewerker. Dat is net zo'n kromme ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha