Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De Security.NL redactie linkt wel naar het stuk van de NS, https://nieuws.ns.nl/meer-inzicht-in-verwachte-drukte-in-trein-met-de-treinwijzer/, maar gaat in het Security.NL artikel volledig voorbij aan het waarom van het eventueel aanmelden van treinreizen. Dat kan een vertekend beeld scheppen. Wat de NS onder meer schrijft, de motivatie, het achterliggende idee, dat is dit: Reizigers kunnen vanaf vandaag hun treinreis vooraf aanmelden via de Treinwijzer. Door je reis aan te melden krijg je meer inzicht in de verwachte drukte in de trein en krijg je een seintje als de trein drukker lijkt te worden of uitvalt. Zo helpt NS, in een tijd waarin het reisgedrag sterk veranderd is, reizigers die het lastig vinden om drukte in te schatten. Zo kunnen ze bepalen welke trein ze het beste kunnen nemen. "Door de gedeeltelijke lockdown vervoeren we natuurlijk minder reizigers dan gebruikelijk", vertelt Tjalling Smit, Raad van Bestuur van NS. "Toch weten we uit onderzoek dat er nu reizigers zijn die uit angst voor drukte ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):