Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Deelt u de mening dat het enige argument voor banken om wel of niet over te gaan tot compensatie zou moeten zijn of er sprake is van grove nalatigheid bij het slachtoffer? Ik in elk geval wel. En verder bepaalt bij onenigheid niet de bank (en dus ook niet ING) of er sprake van groffe nalatigheid is, maar: https://www.security.nl/posting/374706/Re%3A+Minister%3A+rechter+bepaalt+wat+grof+nalatig+is+bij+internetbankieren Zie ook https://www.security.nl/posting/374618/Rechter+bepaalt+wat+grof+nalatig+is+bij+internetbankieren en zie ook https://www.security.nl/posting/674833/ING+hoeft+klant+die+oplichter+toegang+gaf+tot+rekening+niet+te+vergoeden Let bij deze zaak goed op grond waarvan Kifid die zaak beoordeelde toen zij verklaarden: Door het niet volgen van de regels (nl. de regels voor veilig internetbankieren) was die klant "grof nalatig" geweest Men had er zelfs een website voor opgezet waar de klant aan zou moeten voldoen: https://www.veiligbankieren.nl. Daar schijnt nu een link te bestaan ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):