Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-11-2020, 10:18 door Anoniem

Door Anoniem: Kijk ook hier weer de 'de bank zal dat noooooit doen dus daarom kon je weten het niet te vertrouwen'. Echter, banken veranderen wel continue dingen aan hun 'service' en dat veroozaakt uiteindelijk bij mensen dat ze bij de volgende 'dat had je kunnen weten grap' eerder denken, 'oh ja het zal die bank wel weer wezen, nu moet het zus, nu moet het zo': eerst chippen, dan pinnen dan contactloos, nu pin automaten weg of geel als je gelukt hebt, post agentschappen weg (waar voreger de postbank ook zat) en weer deels terug, dan vernieuwde websites en apps galore enzv. en dan praat ik nu alleen nog maar van de laatste 10j. Zie hier de bron van het gedoe. Mensen zullen pas 'wennen' en om gaan met een ondoorgrondelijk systeem als het niet continue aan verandering onderhevig is en pas daarna kunnen ze onderscheid maken tussen de boeven en de bank. Maarja systeem denkers en ecognomen runnen dit land en nooit in het belang van de mensen he ? Op de een of andere manier toch weer de schuld bij de bank ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha