Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"Hoewel we van mening zijn dat u in deze situatie geen verkeerde intentie heeft gehad, heeft u wel met de oplichters meegewerkt door op de link te klikken en daarna uw persoonlijke codes te verstrekken", zo laat de bank in een e-mail weten. Nou dat ligt er niet zo dik bovenop als de bank hier claimt. Als je op een website waar je met iDeal wilt betalen het normale betaalproces volgt dan is het helemaal niet zo duidelijk waar je precies wel en niet moet klikken en waar je op moet letten om te voorkomen dat je niet met een fake iDeal pagina te maken hebt. (ja je moet checken of de URL wel die van je bank is, maar dan moet je maar hopen dat je browserfabrikant het niet nodig vindt om die weg te halen of te verbouwen, en je moet ook maar net weten wat vandaag het geldige domein van je bank is) De vrouw klopt vervolgens aan bij Triodosdirecteur Matthijs Bierman, maar zonder succes. "Wanneer de app op deze wijze wordt geregistreerd, mag de bank ervan uitgaan dat u zelf de app heeft geregistreerd", zo laat de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):