Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ben het niet met de stelling eens De gemiddelde gebruiker heeft een virusscanner aan staan, verstand ervan is niet aanwezig, updaten? . Simpel dan de mail te weigeren voor een bepaalde periode is niet de oplossing. In het samenwerken van de providors zie ik meer heil. In het verleden heeft home haar eigen manier ontwikkeld. Alle home gebruikers die virussen verstuurden kregen een directe waarschuwing de pc te controleren en het/de virus(sen) te verwijderen, in dezelfde mail werd uitgelegd hoe men dat kon doen. Verder stond er een limiet bij, als na een X aantal dagen dit probleem niet gefixed was werd de mail afgesloten. Op deze manier kweek je bij de gebruikers verantwoordlijkheids besef en direct daaraan gekoppeld een beter houding t.o.v. beveiling. M.a.w. de providors moeten de mail aan hun "virus" klanten sturen met daarin in simpel begrijpelijk taal : het probleem de gevolgen voor overige gebruikers hoe je het zo goed mogelijk kan voorkomen hoe men een virus ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):