Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Vervolgens bepaalt de gebruiker samen met de GGD-medewerker de contacten die mogelijk risico op een besmetting hebben gelopen. De GGD-medewerker vraagt vervolgens aan de gebruiker om de contactgegevens van deze personen in de app te verzamelen en met de GGD te delen. Dit is meteen een goede kern omschrijving van 1 van oorzaken waarin het terugmelden als handeling evengoed fout kan blijven gaan / vaker fout kan gaan. Teven kunnen over de dagen en weken heen de sets van terugmeldingen evengoed voor meer dan 50% even grofmazig danwel vol met false positives blijven. Hoe is dat bij deze niet 2e maar de facto al 3e of 4e met het ministerie ontwikkelde App afgevangen? "Wanneer je die gegevens deelt met de GGD, zorgt de unieke code dat deze aan jouw persoonlijke GGD-dossier worden toegevoegd en meteen beveiligd zijn. Samen met de GGD kun jij dan de mensen uit jouw lijst waarschuwen en uitleggen aan welke leefregels zij zich moeten houden", zo laat de uitleg van GGD Contact weten. Het gebruik van de app is ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):