Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De internationale luchtvaartorganisatie IATA heeft een digitaal gezondheidspaspoort ontwikkeld waarmee reizigers kunnen aantonen dat ze op corona zijn getest of zijn gevaccineerd. en Luchtvaartmaatschappijen Cathay Pacific Airways en United Airlines hebben vorige maand een ander digitaal gezondheidspaspoort getest waarmee reizigers kunnen aantonen dat ze op corona zijn getest. Ook deze CommonPass-app moet gaan weergeven of de reiziger is gevaccineerd. Hoeveel van die apps moet een reiziger straks wel op zijn smartphone hosten? Het is duidelijk dat de reiziger weer eens centraal staat bij het ontwerp van deze app(s). (sarcasme) Daarmee kunnen reizigers een "digitaal paspoort" aanmaken, test- en vaccinatiecertificaten ontvangen en testuitslagen en vaccinatiecertificaten met luchtvaartmaatschappijen en autoriteiten delen. Via deze app kunnen reizigers ook hun reisdocumenten beheren. Weer een ruspje nooitgenoeg. Alles erin stoppen, want lekker makkelijk, en straks erachter moeten komen dat organisaties ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):