Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Als je in staat bent om telefonisch je bankgegevens te verstrekken, mag je op de blaren zitten. Of je kan beter een bewindvoerder in de arm nemen. Te dom voor woorden dat de Cosumentenbond pleit om dit soort ezels schadeloos te stellen. Die 'schadevergoedingen' komen indirect natuurlijk érgens vandaan: U en ik. Erg kwalijk dat de Consumentenbond dus eigenlijk de eigen verantwoordelijkheid van mensen af wil schuiven op de banken en daarmee de maatschappij. Dit is hetzelfde als bij een lederfabriek in Bangladesh gaan klagen dat je portemonnee lek is na een beroving. Banken doen al bijna alles wat in hun macht zit om dit soort fraude te voorkomen: 2fa, (eenmalige) fysieke pasverificatie op locatie bij activering bank-app en last but not least hun immer ronkende algemene voorwaarden met oa wat je vooral níet moet doen. Nog even en je krijgt standaard verplicht een kleutertoets ICT bij het openen van een rekening...
Beschrijf je klacht (Optioneel):