Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Soms vergeten wij Security.nl lezers dat het merendeel van onze bevolking niet is opgegroeid met de technieken die we vandaag de dag kennen zoals Internet Bankieren of Telebankieren. Als mijn oma van 90 jaar wordt gebeld door een zogenaamde 'bankmedewerker' kan zij dit als normaal ervaren en zal ze te goeder trouw diegene antwoord geven op de vragen die worden gesteld. Ze leven nog in een ander Nederland dan waar wij in leven. Er valt ook wat voor te zeggen. Ik zie banken echt nog te weinig doen om hun klanten hiervoor te behoeden. Misschien is het nog helemaal geen gek idee om banken hiervoor verantwoordelijk te stellen en dat ze hier eindelijk meer energie insteken om klanten te beschermen voor dit soort simpele oplichtingspraktijken. Goed, verstandig en afgewogen antwoord. Merendeel van de reacties hier gaat eraan voorbij de lezers op dit forum geen representatieve groep zijn. Banken voor spoofing aansprakelijk stellen vind ik ook wat te ver gaan, maar ik denk wel dat we van banken mogen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):