Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-12-2020, 13:26 door Anoniem

Door Security is Security: Ik heb daarover met het Kamerlid van gedachten gewisseld om die compensatie mogelijk te maken. Want zoals de situatie nu is, is ronduit bedroevend voor de gedupeerde bankklanten. Maar het is geen oplossing van het probleem van spoofing. Het is simpel gezegd: water naar de zee dragen. Een klant wordt opgelicht door spoofing. De bank vergoed straks het bedrag. De dief is blij. Het slachtoffer is blij. De overige klanten mogen weer een duurdere rekening betalen. (De kosten worden namelijk verhaald op de overige klanten) En de oplichting blijft doorgaan. Er is namelijk geen maatregel die de spoofing zelf tegen gaat. En de bank-klanten mogen de schade maar blijven betalen. daar wordt niet aan gedacht. Wil je spoofing echt aanpakken, dan moet de politiek daarvoor bij de telecom providers zijn. En dáár hoor je ze niet over. Geen moties. Geen actie vanuit het kabinet. Helemaal niets. Dus ja, zeer droevig dat dit zo geregeld wordt. Het is blijkbaar weer verkiezingstijd. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha