Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem:Opvallend, dat sommige mensen, zoals jij, die soort mails ontvangen, maar ik bijvoorbeeld NOOIT! Ook ik zit op internet, doe het nodige erop en gebruik internetbankieren, doe bestellingen enz. Je moet wel eerst begrijpen dat het ontvangen van die mails niks te maken heeft met of je bijvoorbeeld internetbankiert of niet. Zoals ik daarboven al schreef ik kreeg een mail over "mijn Rabobank pas" terwijl ik die niet eens heb. Ze sturen die gewoon naar alle .nl adressen die ze in hun verzameling hebben en hopen dat een deel er in trapt. Ik krijg die mails ook niet maar denk toch dat dat ook komt hoe je met je e-mail omgaat, je moet niet in hun verzameling komen. De reden dat ik dit denk is dat ik een keer mijn mailadres aan een collega gaf en binnen een paar dagen bericht kreeg dat ik op een link moest klikken om te weten hoe het met mijn pakketje gesteld was. Heb dit account verwijderd en niks meer gekregen. Het gevolg voor mij is alleen maar mijn mailadres aan iemand geven die ik vertrouw en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):