Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-12-2020, 13:56 door Anoniem

Door Anoniem: De meer ervaren techneut snapt ook dat het versturen van echte grote hoeveelheden bulkmail inmiddels een gespecialiseerde bezigheid is. Een servertje dat mail kan pompen is het probleem niet - lijstbeheer, relaties onderhoudden met de gmail/hotmail van de wereld en allerlei andere bulk-ontvangers maakt het een stuk duurder project met voortdurende beheerlasten . Het is een grote misvatting (die populair is onder managers) om te denken "als we het uitbesteden dan is het wel goed geregeld". Ik heb een tijd geleden een mailinglist voor het bedrijf opgezet met een speciaal pakket daarvoor wat keurig een bevestigingsmail stuurde bij aanmelden, en wat bij 5 achtereenvolgende afleverfouten het adres verwijderde, etc. Gewoon standaard software. Hoefde je (wat dit betreft) niet naar om te kijken. Maar sindsdien hebben we een aantal domeinen voor mail opgeheven en daar zie ik 5 jaar later nog dagelijks mail op binnen komen die keurig iedere dag met een 550 beantwoord wordt maar het blijft doorgaan. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha