Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Ter illustratie: met een goedbedoeld en groot inzicht stelde ik een project voor aan de Innovatie Manager, maar zij/hij had geen tijd want hij/zij was bezig om een taart te bestellen voor hem/haar dochtertje op de website van de HEMA. No kidding! Verwacht je nou van "ons" dat we meteen snappen dat een taart bestellen voor je dochtertje niet iets is wat een manager moet doen en natuurlijk al helemaal niet bij de HEMA? Want daar is ICT-technisch alles fout mee? Ik vond dat niet professioneel om dit tijdens werktijd te doen, maar goed. Na die situatie liep ik 15-20 minuten later opnieuw binnen met hetzelfde voorstel, en hij/zij was nog steeds bezig een taart te bestellen. Vervolgens stelde ik voor om een lunch-afspraak te maken, omdat het een voorstel was dat IMHO best wel interessant was voor die omgeving. En wat denk je, hij/zij begon te zeuren over haar eigen salaris, te weten dat hij/zij nu in schaaltje 12 zat (ambtenaren loon schaal) en dat hij/zij liever een ander baantje ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):