Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-12-2020, 01:44 door Anoniem

"Gelijk heb je niet, maar ja, het klinkt zo stoer! Totdat het WETTELIJK geregeld wordt en jij , door niet mee te werken, wordt afgesloten." Bedrijven die het fout voorhebben met hun klanten doen aan dit soort praktijken. Bij mij is het vooralsnog gebleven dat het mij geld zou gaan kosten in de toekomst. Leuk dat de mensen hierboven zeggen dat het niet verplicht is. De communicatie van Enexis doet anders geloven. Wordt wel vaag aangegeven dat je enkel een digitale meter kunt laten plaatsen. Maar hoe dit dan te regelen vermelden ze niet. Ook schrijft Enexis dat de meter slechts iedere maand uitgelezen wordt. Keiharde leugen, is ieder kwartier staat wel in de voorwaarden van de installateur. Maar daar verwijzen ze je niet naar. Dan ook het onbeschofte dat het plaatsen al geregeld is en jij maar actie moet ondernemen als je niet kunt. En nergens iets over wanneer je geen nieuwe meter wil. Dit soort praktijken hou ik niet van. Beetje fatsoen van Enexis zou wenselijk zijn. Ben benieuwd met welke ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha