Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem:De communicatie van Enexis doet anders geloven. Wordt wel vaag aangegeven dat je enkel een digitale meter kunt laten plaatsen. Maar hoe dit dan te regelen vermelden ze niet. Waarom zouden ze de techniek hierachter vermelden? Je beschrijft zoiets functioneel en niet technisch. Ook schrijft Enexis dat de meter slechts iedere maand uitgelezen wordt.Dat doen ze ook. Keiharde leugen, is ieder kwartier staat wel in de voorwaarden van de installateur. Maar daar verwijzen ze je niet naar. Dan ook het onbeschofte dat het plaatsen al geregeld is en jij maar actie moet ondernemen als je niet kunt. En nergens iets over wanneer je geen nieuwe meter wil. Sorry maar je hebt hier nu zelf een keiharde leugen. Want je hebt blijkbaar iets gelezen wat je eigenlijk niet begrijpt. Ze kunnen een korte periode indien noodzakelijk na plaatsing de meter vaker uitlezen. Heel wat anders dan wat jij hier nu probeert te vertellen. Dit soort praktijken hou ik niet van. Beetje fatsoen van Enexis zou wenselijk zijn. Mooit ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):