Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door karma4: In het kader van lean werken six sigma vrij gangbaar. Het meten hoeveel werk er door de werknemer verricht wordt. Hoe zou je anders willen dat er een inzicht is op de werkbelasting. Bij een callcenter is het aantal verrichte handelingen, inkomende calls en de afhandeling het meetpunt. Gaan die naar een koffieautomaat dan moet er gemeld worden dat ze niet aanwezig zijn. Loopt het aantal wachtenden op dan komt de manager inderdaad snel kijken waarom de service naar de klanten niet goed gaat. "Zie je het voor je" Ja natuurlijk als je die waarnemingen in de praktijk gezien hebt. Ken je LESS (agile) Het callcenter is inderdaad een goeie, maar ik zie dat wel als heel erg een uitzondering. En ik weet vrij zeker dat daar al veel langer monitoring plaatsvindt, dus dat kan niet het onderwerp zijn van deze nieuw ingevoerde monitoringactiviteiten. Uit het AD-artikel haal ik dat het gaat om 'gewoon' kantoorwerk, vandaar mijn opmerking "zie je het voor je". Ik zie niet hoe large scale scrum iets ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):