Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Keystone: Casus is dat er in het ziekenhuis een hack is geweest en dat het niet duidelijk was of en wat de hacker gedaan zou hebben. Nu vragen zij welke maatregelen dit ziekenhuis dan kan nemen en welke fasen er dan zijn+ welke twee maatregelen je in deze fase dan kunt nemen. Twee maatregelen die de directeur meteen moet nemen: 1) Zoek het IR-plan (Incident Response) erbij en geef de in dat plan genoemde personen opdracht om dat plan op te volgen en daar tijd voor vrij te maken (of wijs, als dat niet kan, vervangers aan). In dat plan hoort te staan wat er moet gebeuren, wie dat moet doen en welke fasen er onderkend worden; 2) Controleer persoonlijk dat genoemd plan wordt opgevolgd (waaronder in elk geval dat één persoon toezicht houdt op alle externe communicatie en dat het incident ASAP bij de autoriteit persoonsgegevens en andere relevante stakeholders -waaronder Z-CERT- wordt gemeld). Door Keystone: (De directeur van het zieken huis wil weten -nadat het incident is opgelost - over maatregelen die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):