Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het was overal in de wereld gaande. Het ging bij ons om twee stuks BD-J5500's, gekocht in de tweede helft van 2015. Eén in de woonkamer en één van m'n dochter. Die van m'n dochter begaf het. Omdat het exemplaar beneden vrijwel niet werd gebruikt, nam ze die in gebruik. Na een paar minuten had deze hetzelfde euvel. Een oneindige "bootloop." Dit was te toevallig, dus er was iets anders gaande dan een defect. Dit bleek uit de vele berichten die al vrij kort na week 25 op het world wide web circuleerden. Software-updates stonden ingesteld op automatisch. De week erop heb ik de software van de Samsung website gedownload en deze op een CD-ROM gebrand. Wegens het continu opnieuw opstarten was de CD-ROM niet benaderbaar. USB-stick dan maar. Niet benaderbaar. Beide spelers stonden ingesteld op DHCP en doordat ze opnieuw opstartten voordat een IP was verkregen, kon ik er ook niet via het netwerk inkomen. Op 22 juli 2020 heb ik beide BD-J5500's bij Samsung Nederland aangemeld. Op 28 juli zijn ze door ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):