Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-06-2004, 10:55 door Anoniem

Door Anoniem Logische handelingen zouden zijn: 1. Brief met uitleg en opmerking dat hij zijn veiligheid moet checken 2. Reminder 3. Zware reminder met dreiging tot afsluitingr 4. Afsluiten en brief dat ze afgesloten zijn. Helemaal mee eens De providor heeft veel meer kennis dan de gebruiker en het is dan ook zijn plicht er op toe te zien dan de klant op de hoogte gesteld wordt van dit soort zaken. Het komt heel sterk naar mij over als: Heyyyyy perfect weer zo een sukkel die geïnfecteerd is, mondje dicht ........... KASSA de data limiet wordt leuk overschreden!!!!!! Ver beneden de gordel gedrag van een providor, maar ja GELD - DOLLARS - EIGEN BELANG staan voorop en de gebruiker is de lul incusief alle gespamde en daardoor eventueel geïnfecteerde ontvangers Dit soort providors moeten geliquideerd worden

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha