Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-06-2004, 22:16 door Anoniem

Door Anoniem Net als of dat bedrijf zelf geen beveligings maatregelen had kunnen treffen. Je bent tenslotte ook verantwoordelijk voor de beveiliging van je bedrijfspand Hier ben ik het dus mee eens. Ik vind het onzin dat de provider zo'n services voor de klant moet leveren, tenzij hij ook volledige toegang heeft tot het netwerk van de klant. Dat een provider de klant niet informeerd terwijl ze wel op de hoogte zijn en vervolgens een rekening van 50k stuurt, dat lijkt mij een sterk verhaal en ik geloof niet dat welke rechter in welk land dan ook die rekening als geldig zou verklaren. Feit blijft dat wanneer jij je bedrijf niet adequate beveiligd (fysiek of 'virtueel'), jij zelf aansprakelijk bent voor de schade die veroorzaakt wordt. Een beveiligings bedrijf draait toch ook niet op wanneer er iemand bij je in breekt. Providers maken kosten doordat systemen van klanten niet goed beveiligd zijn, die kunnen ze uiteraard verhalen bij de klant.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha