Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2021, 13:30 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik werk nu noodgedwongen met deze app en voor mij een rede om over te stappen naar een andere bank. In korte tijd al tot 2 x toe gedwongen om een app te installeren, de eerste voor het uitvoeren van nieuwe identificatie bij Knab en nu om betalingen te bevestigen. Ik ben totaal niet overtuigd dat deze optie veiliger is. Eén verkeerde app installeren naast de Knab app en je bent net zo goed de klos.Daar heb je dan overtuigend bewijs vas? Ik lees er namelijk toch echt heel weinig over dat dit misbruikt is/wordt. Als je het niet meet, kun je eindeloos volhouden dat het veilig is. Een voorbeeld is wat Facebook via WhatsApp wil bereiken: alle betaalgegevens inzien. Dit geldt, naar ik heb begrepen niet voor Europa, maar het is wachten op de eerste malafide app die deze gegevens wel gewoon van je mobiel haalt. Daarbij vraag ik mij toch steeds af hoe één pincode op een mobiel veiliger is dan een gebruikersnaam, een wachtwoord, een code, verificatie en nog een code. Volgens mij is het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha