Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-01-2021, 13:38 door Anoniem

Ik koop zoals ongetwijfeld menig persoon hier op het forum wel eens wat digitale spullen. Of dat nu een bluetooth speaker is of een F5 BigIP loadbalancer. Omdat ik genoeg domeinen heb en genoeg VPSen heb ik ook diverse mailservers draaien. Voor alles wat ik koop vul ik een mailadres in voor 1 van mijn domeinen en dat is het E-Mail adres wat ik gebruik voor het inloggen, voor nieuwsbrieven enzovoorts. Dus voor webwinkel-x.nl heb ik dan webwinkel-x@mijneigendomeinnaam.punt-nl (of iets anders). Vandaag kreeg ik weer mail van de bol (natuurlijk niet van bol want ik heb daar al minstens een maand niets meer gekocht. Of ik effe wilde klikken op een link (maar wel snel natuurlijk) Uit de evaluatie van deze maand is gebleken dat je het geschenk dat we voor je gereserveerd hebben niet besteld hebt. Heb je vandaag tijd? Morgen is de laatste dag (woensdag, 13 januari). Het zal niet meer dan 30 seconden in beslag nemen. Wanneer u op de onderstaande link klikt, wordt u direct doorgestuurd naar onze bestelpagina, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha