Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Slachtoffers worden gebeld dat er een pakketje voor hen op het postkantoor klaarligt en dit tegen een laag bedrag ook kan worden bezorgd. Als ervaringsdeskundige (en op dit moment velen met mij): Als het pakketje op het postkantoor klaar ligt, dan had je er al een melding van moeten hebben van PostNL of de leverancier (in ieder geval dat het onderweg was). Is het een niet traceerbaar pakket (kan ook) dan wordt het eerst aan de deur bezorg (gratis!). Bij niet thuis (in deze tijd?) had er een briefje met code in je bus moeten liggen, of de mededeling dat het bij een van je buren ligt. De vraag om een vergoeding dus beantwoorden met: "Kom het maar gratis langs brengen, en anders kom ik het wel ophalen. Oh, en wat is de tracking-code?" En die code dan controleren in de app of op de site van PostNL. Ik vraag me wel af waarom mensen gewillig zijn hier extra voor te betalen ipv naar het "postkantoor" te gaan? Zijn er trouwens nog postkantoren in ergens Nederland? Of wordt er een PostNL ophaalpunt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):