Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-01-2021, 11:29 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Geprobeerd om eerst instellingen te wijzigen? Ik had alles op tijdelijk vertrouwd gezet. Driedubbel gekontroleerd. Niets hielp. Uiteindelijk de hele extensie uitzetten (dus alsof gedeinstalleerd) bleek te werken. Groeten Met ctrl shift i, je inpectie window openen en daar kijken wat er aan js wordt aangeroepen? Voor internet aankopen gebruik ik Firefox 84.0.2 i.t.t. alleen bankieren dat gebeurt bij mij In Chromium die ik daar uitsluitend voor gebruik. Beiden worden uitgevoerd op een Linux systeem 19.1 - v.4.0.10 voor alle duidelijkheid dus niet via een Smartphone maar standalone computer werkstation. (Asus PC uit 2016) Noot: Wat ik niet begrijp is waarom TS zo weinig informatie geeft over de IT configuratie waar het bij hem/haar misgaat. Enfin: Ik heb afgelopen vrijdag, 15 januari een ING-iDeal betaling uitgevoerd n.a.v. een Bol.com aankoop, dus via een redirect naar ING-iDeal en weer terug na afronding van de betaling naar Bolle.com en dat ging zonder enig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha