Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
hartelijk dank voor jullie snelle reacties. - Ik heb het gevraagd aan de antivirus leverancier. Nog geen reactie, dus dat moet ik even afwachten Maar eerlijk gezegd, ik wil best geloven dat het een 'false positive' is en het document waar Tintin&Milou naar refereert werd ook door de supportmedewerker aangeraden. Maar daar gaat het niet om. Waar ik wat meer vraagtekens bijzet, is de manier waarop de VPN leverancier het wil oplossen, nl. door een uitzondering toe te voegen aan de AV software. - Volgens mij reageert de AV software dan ook niet meer als er in een update een keer wel malware weet binnen te glippen - Updates worden nu niet uitgevoerd, omdat de AV software die tegenhoudt. Alleen een melding wijst de gebruiker daarop en ik denk niet dat iedereen de kennis heeft om dit uit te zoeken. Daardoor loopt de gebruiker het risico dat ze met verouderde (beveiligings) software blijven werken. Dus mijn vraag is: ben ik nou aan het zeuren en is dit inderdaad een prima, en gebruikelijke oplossing of klopt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):