Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Dat de bank andere klanten die slachtoffer van WhatsAppfraude worden uit coulance mogelijk wel een vergoeding aanbiedt, verplicht de bank dit niet om het ook bij de vrouw te doen. Daarom heet het ook 'coulance'. Als een coulance betaling verplichtingen zou scheppen bij vergelijkbare gevallen, zou er minder vaak uit coulance vergoed gaan worden. Maar vooral bij een medium als WhatsApp, waar je altijd een beeld-bel klop in beeld hebt, maakt het heel gemakkelijk om te verifiëren dat je met de goede persoon converseert. Op dat moment heb je al een waarschuwing gehad doordat de tegenpartij niet via het normale account converseert, of dat het normale account een ander toestel gebruikt. Beeld-bel knop. Ah, Dat weet ik niet. Ik gebruik geen WhatsApp. Je zou dan kunnen stellen dat mensen zo overdonderd kunnen worden door social engineering aanvallen dat zij de beeld-bel knop (je schrijft 'klop' maar ik neem aan dat je knop bedoelde) vergeten te gebruiken. Ook bedenk ik me nu (gezien de .pdf) dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):