Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: M.a.w. u heeft gelijk, maar het mag toch lekker niet. De overheid die niet naar burgers luistert. Het is goed dat er uitzonderingen zijn. In dit voorbeeld is het een overheidsorganisatie die geen publieksbalie heeft. Waarschijnlijk hebben ze niet eens in elk bundesland een kantoor. Het levert dan heel veel extra kosten op om contante betalingen in de buurt mogelijk te maken. Vroeger kon je gewoon bij een bank een contante storting op een rekening van een ander doen. Maar ja, bankfilialen worden ook steeds schaarser. In Nederland is hetzelfde gebeurd bij de belastingdienst. Mijn vader ging elke maand naar het belastingkantoor om de btw-afdracht van zijn bedrijf te betalen. Veel bedrijven deden dat. Op die manier hadden ze nog een paar dagen uitstel tot de deadline omdat banktransacties meerdere dagen duurden. Volgens mij is deze mogelijkheid al zo'n 30 jaar geleden afgeschaft. Het niet alles contant kunnen betalen bij de overheid is dus echt niet nieuw.
Beschrijf je klacht (Optioneel):