Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Een call-centum medewerker moet in principe overal bij kunnen. [...] Nee, ik denk niet dat dat nodig is. En de meeste callcenters werken ook niet zo. Als een klant belt, dan kan een medewerker toegang krijgen tot het bestand van die persoon op basis van een aantal kenmerken. Wat is je naam? Wat is je postcode? Geboortedatum? Als je een aantal van deze kenmerken goed hebt ingevuld (bijvoorbeeld minimaal 3 correct), dan verschijnt het dossier pas op het scherm. Onbeperkte toegang tot de database voor alle medewerkers en de mogelijkheid om maar te zoeken wie je wilt (waarmee je dus praktijken mogelijk maakt dat corrupte medewerkers op verzoek dossiers van bepaalde personen verstrekken tegen betaling) is dus onverantwoord. Zeker omdat het hier om medische gegevens gaat en BSN-nummers. Als ik een klantdatabase zo zou openzetten, dan zou ik al lang ontslagen zijn. Zoiets doe je niet. Geloof De Jonge niet als hij zegt dat het systeem veilig is. Allemaal weer praatjes om de schuld van zich af te ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):