Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Nu met dit SSH lek begin ik daar toch vraagtekens bij te vragen wat betreft QNAP. Is Synology nu zoveel beter of QNAP erg slecht met onderhouden van de software? Dit heeft denk ik meer te maken met op wie de aandacht gericht is. Bepaalde mensen hebben er lol in om een specifiek apparaat helemaal te onderzoeken en dan de gevonden problemen stuk voor stuk te melden aan de fabrikant, ipv de hele lijst in een keer te sturen. Dus foutje 1 wordt gevonden, wordt gemeld, fabrikant maakt een update en trekt die door de hele test en uitrol trein heen en waarschuwt de gebruikers, die installeren de update (of niet) en dan komen ze met de volgende fout uit de hoed. Dan gaat het hele circus weer van start. Wellicht gokken ze erop dat de gebruikers op den duur update-moe worden, of dat de fabrikant de standaarden voor testen etc een beetje laat zakken als ze iedere paar weken een paniek update moeten uitbrengen. Of ze proberen gebruik te maken van al die activiteit om een backdoor oid er in te loodsen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):