Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-02-2021, 10:42 door Anoniem

Door Briolet: Ik kan me herinneren dat mijn vader ook de banktoegang voor zijn vader geblokkeerd had, toen die begon te dementeren. Dat zal zo'n 40 jaar geleden geweest zijn. Toen ging het nog iets gemoedelijker. Bankmedewerkers kenden hun klanten persoonlijk en mijn grootvader kon tot dan geld opnemen zonder legitimatie of pasje. Hier lijkt me vooral de dochter fout. Zij ziet als beste dat haar moeder problemen met bankzaken begint te krijgen. Zij had moeten doorpakken en de bankrekening moeten blokkeren. Zeker nadat het twee keer net wel goed gegaan is. Maar ja, pas als het kalf verdronken is, dempt men de put. Ik denk dat hier ook gedeeltelijk de crux in zit mbt de uitspraak van het KIFID. Natuurlijk had de dochter moeten ingrijpen en iets moeten doen. Het zit hem in het feit dat elk persoon hetzelfde behandeld had moeten worden. Als mevrouw geen dochter had die haar bankzaken overneemt, wat was er dan gebeurd? Dan was zij helemaal uitgekleed door oplichters en had de bank kunnen zeggen: Ja, da's ff ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha