Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem:Veel mensen zijn zich er niet van bewust dat nummerweergave vervalst kan worden en dat het dus niet altijd de bank hoeft te zijn die belt wanneer de nummerherkenning aangeeft dat het je bank zou zijn die belt. Zoiets kan je als bank je bankklanten toch niet kwalijk nemen? Eerlijk gezegd betwijfel ik of de mensen die hierin trappen wel het nummer van hun bank hebben opgeslagen in hun telefoon zodat ook daadwerkelijk de naam van de bank getoond wordt in plaats van het nummer. Ik vind ook dat je een partij, ook al is het een bank, niet aansprekelijk kan stellen voor schade als iemand anders die zich voordoet als die partij. Een bank moet dus nu schade gaan vergoeden aangericht door andere partijen. Beetje omgekeerde wereld. Ik vind overigens wel dat er eens een onderzoek moet komen naar de rol van telcombedrijven in deze. En misschien moet er ook maar eens vervolgd worden voor het doorgeven van onjuiste informatie. Ergens gaat er toch iets niet goed. Bankklanten hebben meestal de ballen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):