Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-02-2021, 14:58 door [Account Verwijderd]

Ik heb over bank medewerkers en hun kennis ergens over geen enkele verwachting meer. Een tijd geleden had ik iets heel vreemds. Ik heb een bank app en had daar bol.com bij gezet als app. Ik wil iets betalen en kies voor iDeal + welke bank. En direct kreeg ik mij saldo van mijn bank te zien voordat ik ook maar iets bevestigd had. Ik had het niet eerder gezien maar dat klopt niet helemaal. Dit zou nooit mogen gebeuren. Ik bel mijn bank, leg het uit. En de medewerker zegt meteen, maar dat is toch makkelijk, dan hoef je niet eerst in te loggen. Je kan nooit je bank saldo zien zonder daar in te loggen of iets goed te keuren. Dit was dus duidelijk zo'n facebook type die alles handig vond, hoe verkeerd het ook kan zijn. Ik heb bol.com verwijderd en zal er op deze manier er geen gebruik meer van maken. Ze begrepen het hele probleem niet bij de Rabobank.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha