Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-02-2021, 22:39 door Anoniem

De Rabobank maakt ook gebruik van een tracker die zijn oorsprong in de VS heeft. Helaas weigert de Rabobank inhoudelijk in te gaan op de vraag wat dit doet met mijn privacy. Het enge van de Rabobank is verder dat ze mensen pushen hun applicatie te gebruiken. Teksten zijn zelfs zo geschreven dat ze enkel nog over de app spreken. Je kunt op de website feedback geven hoe jij de applicatie vindt, niet van de site zelf (waardeloos, lijkt steeds meer op de app). Denk dan ook een kwestie van tijd dat ze de stekker uit het bankiergedeelte van de site trekken. Snap niet dat ze daar niet beseffen dat een applicatie altijd een privacy-risico is. Google/Apple kijken altijd mee wat jij doet. Daarnaast blijft het vreemd dat ik niet kan aangeven dat nooit een telefoon gekoppeld mag worden aan mijn rekening. Naast privacy heeft de Rabobank blijkbaar ook veiligheid op een laag pitje staan.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha