Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het enge van de Rabobank is verder dat ze mensen pushen hun applicatie te gebruiken. Teksten zijn zelfs zo geschreven dat ze enkel nog over de app spreken. Je kunt op de website feedback geven hoe jij de applicatie vindt, niet van de site zelf (waardeloos, lijkt steeds meer op de app).. Die terugkoppelingsmogelijkheid is er wel degelijk. Vanuit het overzichtscherm: service -> contact. Los van een chatfunctie en andere contactmogelijkheden kan je onderaan op drie icoontjes van een tevreden, neutraal en ontevreden gezichtje klikken bij de vraag wat je van online bankieren vindt. Je kan bij elke keuze een bericht toevoegen. "Service" en vervolgens "contact" waren echt de eerste dingen die ik geneigd was te volgen op zoek naar een terugkoppelmogelijkheid, en die had ik dan ook in een oogwenk gevonden. Waar ik wel ooit, toen de app-achtige interface nog nieuw was, tegenaan ben gelopen is dat het "service"-knopje ontbreekt in het transactieoverzicht. Dat kan beter (al denk ik dat ze erover nagedacht ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):