Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wij hebben een policy dat medewerkers op hun laptop eens om de drie maanden hun windows wachtwoord moeten veranderen op hun laptop. Nu kunnen ze hun wachtwoord op de laptop alleen wijzigen als ze fysiek bij ons op locatie zijn. Nu met Corona lijkt dat ons niet zo handig. Hoe kunnen gebruikers toch hun wachtwoord veranderen op een veilige manier en dat dit ook in onze AD wordt aangepast? (Iets met multifactor authenticatie bijvoorbeeld?) Hoe gaan jullie om met wachtwoorden veranderen in Corona tijd op WIndows machines? Hangt van je omgeving af ... Ik ken de backends van Windows omgevingen niet zo goed , maar blijkbaar is er in jullie opzet iets dat niet synchroniseert tussen lokaal/off-line password en AD ? Waar ik de laatste tijd werkte werd Office 365 gebruikt, en password wijzigingen daar syncten ook naar AD. (en vice versa). Min of meer hetzelfde, maar als bij jullie Outlook web access gebruikt wordt en je daarin wijzigt is dat direct een wijziging in AD. Ik zou denken/verwachten dat ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):