Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: BYOD is, goed aangepakt, absoluut geen 'laat maar waaien'. Ook bij BYOD bouw je de nodige waarborgen en maatregelen in om problemen te voorkomen. Oh dat is een kwestie van definitie denk ik. Ik versta onder BYOD niet de situatie dat je zelf je device meeneemt en dat de IT beheerder er vervolgens aan gaat sleutelen en je bepaalde dwangmaatregelen oplegt. In het geval van BYOD denk ik dat die dwangmaatregelen in de IT omgeving zelf moeten liggen, bijvoorbeeld door Citrix te gebruiken. (en de waarborgen en maatregelen zouden dan bijvoorbeeld bestaan uit het verbieden van toegang tot het bestandssysteem van de client vanuit de Citrix omgeving) Als je onder BYOD eigenlijk alleen de situatie verstaat waarin het bedrijf nog steeds de spullen beheert maar de inkoop is uitbesteed aan de medewerkers, tja dan kan ik me voorstellen dat er conflicten ontstaan zoals in dit topic behandeld.
Beschrijf je klacht (Optioneel):