Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-03-2021, 11:34 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Ik denk niet dat het AP "aan het hart gaat". De afhandeling van een klacht is erg slecht. De kennis bij personeel niet voldoende. En dien je een klacht in over de afhandeling? Dan krijg je daar helemaal geen antwoord op. Dus gaat het je niet aan het hart, maar ontbreekt het aan interesse om iets goed te doen. Snel roepen "meer budget" is makkelijk. Maar laat als AP eerst zien dat je je best doet. Dat is gewoon niet waar als ik daar mijn ervaring met een klachtenbehandeling door de AP tegenover stel. Enkele jaren geleden heb ik een klacht ingediend bij de AP over oneigenlijk gebruik van mijn werkemailadres. Ik ontving daarop het opgaveformulier voor verbruikte energie op mijn privéadres t.b.v. de jaarafrekening. Mijn energieleverancier was dezelfde als van mijn werkgever en het energiebedrijf had dus oneigenlijk gebruik gemaakt van mijn werkemail. Uiteraard had ik van de gang van zaken melding gemaakt bij de energieleverancier met de mededeling dat ik dit bij de AP had gemeld. Na enkele ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha