Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
@18:17 uur, dat is wel herkenbare treffende analyse die ik ook zelf tegenkwam bij de OV balies. Die zijn trouwens ook murw gebeukt en gecommuniceerd door interne afdelingen en worden best wel on-proffesioneel behandeld door hun eigen werkgever. Meerdere mensen blijken die werkgever dan ook om die specifieke reden mede te hebben verlaten omdat er NIETS met feedback van klanten aan de balie wordt gedaan. En verder via de tele-support kanalen hebben ze de kneepjes van HP met afpoeieren van klanten met klachten of inferieurder gemaakte producten/diensten ook bij OV bedrijven aardig in de vingers. Respect voor de mensen die ik in 2019 nog sprak over dergelijke kwesties en daar werken en zich blijven inzetten voor hun klanten, maar o o o o wat is dit slecht. Wat ben je dan ook een hele slechte afdelinghoofden als je niet opkomt voor wezenelijke gebleken herhaaldelijk optredende hiaten waar je personeel mee aan de slag wil. Die laat men daar gewoon bungelen en zitten met de weerbarstigheden en de benadeelde ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):