Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-06-2004, 17:10 door Anoniem

Ik denk dat die iets meer dan 50% procent van deze kantoorwerkers zich moet gaan afvragen of hij/zij wel genoeg te doen heeft op dat kantoor. Email op de werkplek is puur en alleen voor zakelijke doeleinden (oke, dat is een mening;-). Ik kan me niet voorstellen dat management fiks geld investeerd in een infrastructuur zodat eindgebruikers in staat worden gesteld om de aanbieding van de week bij de Praxis te kunnen ontvangen. (om het maar niet te hebben over kruiden om je derde arm een centimeter of 30 te laten groeien) Mijn ervaring is het dat diezelfde personen als eerste klagen indien een van hun zakelijke mailtjes niet op tijd is doorgekomen en dan meteen rond schreeuwen dat de email infrastructuur zuigt. Bovendien : de kantoor medewerkers hebben niet de verantwoordelijkheid van het beheer van de mail infra. De 'systeembeheerders' hebben dat wel. Logisch dat een groot gedeelte van kantoormedewerkers het niet als een probleem ziet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha