Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-03-2021, 08:56 door Anoniem

Door BertG.: Wat het verchil is? Dat ik alleen aan mijn bank iets door geef i.p.v. dat ik op een link klik om omgeleid te worden naar mijn bank. Je kan controleren of je inderdaad bij je bank terecht bent gekomen. Er staat een URL in de adresbalk die je kan controleren en hangt een certificaat aan waarvan je kan verifiëren of het klopt. Als je gebruik maakt van de Rabo- of ING-scanner dan heb je een apparaatje dat op zijn eigen beeldscherm de transactiegegevens laat zien: what you see is what you sign. De beste phishing-site kan je geen andere overboeking laten doen dan dat apparaatje laat zien. Sla die controle dus niet over. Als banken niet ernstig hebben geblunderd in hun apps dan zit die controle daar ook in. Of hoort iDeal bij mijn bank, is dit een funtcie die mijn bank bedacht heeft om het mij makkelijker te maken. De Nederlandse banken hebben samen iDeal bedacht. Het is een vaste interface voor winkels (al dan niet uitbesteed aan een betaalprovider) waar elke bank een implementatie van heeft ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha