Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik dacht dat ik zowat de enige was die het een rommel vind daar bij microsoft. Ze zijn eindelijk begonnen om naar mijn technet account problemen te kijken, en dan wordt ik ge cc, in email correspondentie waarbij de ene indische (dat moet ik er bij vermelden, zodat duidelijk is op welk niveau het gebeurd) support afdeling de andere support afdeling aan het bedanken is voor de support, met nog steeds als resultaat dat het niet werkt. Jij hebt het nu niet over hoe ze technische ondersteuning hebben georganiseerd en hoe dat functioneert. In een bedrijf met wereldwijd 166.000 werknemers heeft dat vermoedelijk geen enkele relatie met de ontwerpkeuzes van softwarearchitecten. Ze zitten al heel lang niet meer met zijn drieën vanuit een garage te werken. En zelfs al vind ik het verbluffend dat ze een serverproces met zoveel rechten laten draaien, daarmee zeg ik beslist niet dat alles aan die software of aan wat Microsoft in het algemeen maakt slecht in elkaar zit. Er is heel veel software, en er ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):