Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
We begrijpen wel waarom banken kantoren sluiten, maar voor oudere mensen is persoonlijk contact het allerbelangrijkst Heeft niet veel met leeftijd te maken maar alles met verantwoordelijkheid/aansprakelijkheid. Als je naar een kantoor gaat en daar een wijziging doorgeeft die vervolgens niet goed verwerkt wordt, dan kan de bank niet met het vingertje naar de consument wijzen dat die wellicht iets verkeerd geeft gedaan en eerst moet bewijzen dat hij/zij niets verkeerd heeft gedaan voordat de bank zich verantwoordelijk voelt. Dat is ook de reden dat mensen zich verzetten tegen digitalisering op andere vlakken, zoals bij (zorg)verzekeringen, sociale instanties, etc. Er is geen duidelijke scheidingslijn van verantwoordelijkheid meer. Webportals dwingen bezoekers bij het invullen van gegevens in een aantal vakjes, ook als hun situatie helemaal niet in het vakje past. Dat zorgt voor misinformatie en miscommunicatie en uiteindelijk uitsluiting door de digitale maatschappij. Medewerkers in kantoren kunnen deze ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):