Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-04-2021, 10:03 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: "De gemaakte fout werd wel meteen herkend, maar het is niet gelukt om bij iedereen de verzonden mail terug te halen", aldus een woordvoerster. Terughalen, als mail buiten je organisatie lekt? Is dit een late 1 april grap...? Nee, alleen maar een onbegrip van hoe email werkt . Want op kantoor werkt dat wel . Je ziet het een enkele wel eens, krijg je (van buiten) een tweede mail 'wishes to recall' . Ja als je Outlook als mailclient hebt dan verwerkt die dat soort mailtjes automatisch en delete het mailtje wat men had willen recallen (en ook dat 2e mailtje), maar inderdaad alleen als je dat 1e mailtje nog niet gelezen had. Dit wordt nog wel eens gebruikt om blunders te herstellen, meestal eerder het omgekeerde ("zie de bijlage voor... en dan vergeten de bijlage erbij te doen"). Maar heb je een andere mailomgeving dan zie je gewoon die 2 mailtjes staan inderdaad.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha