Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-04-2021, 11:06 door [Account Verwijderd]

Dat is natuurlijk een goede oplossing; Een soort extra firewall. Maar digitale inbrekers of het stereotiep: met de koevoet die morrelt aan je achterdeur, zij zullen blijven zoeken naar zwakheden èn die uiteindelijk vinden. De veiligste manier om je data te 'beschermen' bij webwinkels is... de deleteknop, maar zij willen je als (potentie) klant natuurlijk niet kwijt. Da's geen beschuldiging maar gewoon een reële veronderstelling en daarnaast speelt nu ook een rol dat je zo'n beetje door de gevolgen van Corona overgeleverd bent aan een webwinkel voor bijvoorbeeld al een doosje schoensmeer. Maar toch ook even het volgende: Als je een account vraagt te verwijderen weet je niet zeker of dat wel (volledig) gebeurt. Van een bedrijf weet ik - in mijn geval dus - dat het niet volledig is gedaan: Amazon. Zo'n vijf jaar geleden kwam ik er langzamerhand achter dat ik daar geen account meer wilde voortzetten. De ambivalentie wilde echter dat ik vorig jaar spijt had omdat er bij Amazon meerdere door mij gezochte films ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha