Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Gisteravond was allekabels.nl (althans toen ik het probeerde) uit de lucht. Vanochtend was hij er weer en probeerde ik aan te loggen met mijn account. De combinatie van e-mailadres en wachtwoord was onbekend. Via de "wachtwoord vergeten"-link zou ik direct een e-mail ontvangen, maar die staat na uren nog niet in mijn inbox. De e-mail die Dick99999 noemt heb ik nog niet ontvangen. Ik kan me voorstellen dat hun e-mailsysteem het erg druk heeft als ze nu 3,6 miljoen e-mails aan het rondsturen zijn. Aanvulling: ik heb inmiddels een wachtwoordwijzigmail ontvangen en het wachtwoord gewijzigd. Nog steeds geen e-mail over het datalek. Nu niet, althans. In februari heb ik er wel een ontvangen. Omdat die niet aangaf welke gegevens waren gelekt heb ik hun een e-mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik van mening was dat ze dat aan iedereen die getroffen was moesten melden. Daar heb ik nooit een reactie op gehad, en ik ben het toen vergeten verder te volgen. Ik zie nu mensen naar een FAQ erover verwijzen. ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):