Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Weet iemand hoe vaak een NFC chip van een ING pas kapotgaat? Ik heb meerdere keren met de ING gebeld en ben zelfs op hun kantoor geweest om een nieuwe pas aan te vragen. De service is behoorlijk slecht geworden en sommige helpdesk medewerkers kunnen niet echt logisch denken waarbij je maar ja en amen zegt en het zelf uitzoekt. (Gaat over de competentie van deze bank in het algemeen die voor Covid toch echt wel beter was) Enfin men gaat bij de ING dus van uit dat iedereen een app gebruikt. En een nieuwe pas aanvragen moet via het inlogportaal (app of computer met reader). Het toeval wil dat mijn telefoon geen banking app of NFC hw ondersteuning heeft en mijn computer "in onderhoud" is dus 2 dagen geen PC. En daarbij wil ik gewoon via de telefoon geholpen kunnen worden.. iets wat je steeds minder ziet en ontmoedigd wordt op allerlei manieren. Maar los van de best wel ludieke denkfouten van ING medewerkers en het gebrek aan service (in een kantoor kunnen ze niet eens je NFC testen...) heb ik een algemene ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):