Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-04-2021, 14:10 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: ING heeft een manier gevonden om nog meer geld van je af te pakken, contactloos betalen werkte niet meer? gebeld naar dat kantoor :dan moet u een nieuwe pasje laten maken €4,50 Inderdaad. Hun chip kapot buiten mijn toedoen en ik mag betalen. Hoe weet je dat nou als je niet eens weet wat er stuk is en hoe dat gekomen is?? Denk je soms dat er bij ING iemand zit die een hekel aan jou heeft en op afstand jouw kaart kapot maakt? Zo ja dan zit je hier op het verkeerde forum! Topicstarter hier. Nou nee dat denk ik inderdaad niet. Misschien was het wel doordat ik de kaart tijdens het insteken in de beurs licht buig waardoor de antennen loop is gebroken of nog exotischer: ik heb een metalen beurs en haal de kaart er niet volledig uit. Misschien is er wel sprake van versterking van de inductie op de antenneloop door het metaal van de beurs. Maar het kan ook een slechte batch zijn vanuit de fabriek dus dan is het een ING probleem. Daarom heb ik de bank ook gevraagd of ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha