Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Organiseer misschien eens een onderzoek over de onwil van de belgische banken om op vraag van de klant alles wat niet gebruikt is - uit te kunnen schakelen. Veel kan niet uitgezet worden, en dat maakt dat er veel te veel gevaarlijke routes naar onze bankrekeningen open blijven. Wat een klant niet gebruikt moet uit! D'office! Dat zal evolueren - maar de koppigheid waarmee de bank mij als klant benadert - is eerder om informatie door te verkopen en vertrouwenschendend te werken - dan die relatie deftig te onderhouden. Vb. waarom sms-en niet verbieden, waarom telefonisch bankieren niet gewoon op aanvraag uitschakelen - u zet toch die papieren overschrijvingen af? U beperkt toch betalingen naar het buitenland... De bank zou u moeten assisteren om uw beveiliging op te schroeven - maar in werkelijkheid nodigt men u uit om u beleggingen aan te smeren waar zij beter van worden - u wordt er wellicht maar een klein beetje beter van (als u geluk heeft)!
Beschrijf je klacht (Optioneel):