Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-04-2021, 13:49 door Anoniem

Burgers downloaden de app op hun smartphone en doorlopen samen met een gemeentemedewerker verschillende stappen om de virtuele identiteit te activeren. Zo worden eerst de gegevens op het paspoort of identiteitskaart gecontroleerd en de chip die de pasfoto bevat uitgelezen. Ook wordt het e-mailadres van de burger genoteerd. Vervolgens maakt de medewerker een live-opname van het gezicht van de burger. Deze gezichtsopname wordt vergeleken met de pasfoto uit de chip van het paspoort of ID-kaart. Na afronding van de identiteitscontrole geeft de gemeentemedewerker instructies voor het downloaden en activeren van de vID-app op de smartphone. Ligt het aan mij dat ik wat beren op de weg zie? 1. E-mailadressen veranderen nooit? 2. Een live-opname (lijkt mee een tegenstrijdigheid) om te vergelijklen met de foto in de chip. Waarom de foto niet met het levende gezicht vergelijken? 3. De medewerker van de afdeling Burgerzaken gaat een inwoner uitleggen hoe de app geinstalleerd en geactiveerd moet worden op de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha